.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشرف ۳ میلیون مسافر به زیارت امامزادگان مازندران/ ۵ هزار مسافر در زائرسراها اسکان یافتند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه از ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین امسال ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر به زیارت آستان مقدس امامزادگان مازندران تشرف یافتند، گفت: در همین مدت حدود ۵ هزار نفر در سوئیت‌ها، زائرسراها و اتاق‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به سال‌نو و سفرهای نوروزی در استان اظهار کرد: طرح آرامش بهاری پس از دو سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا در ایام عید نوروزی امسال در مازندران اجرا شد.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ امامزاده و بقاع متبرکه مازندران با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مجری طرح آرامش بهاری هستند، افزود: مابقی امامزادگان مازندران نیز در این ایام میزبان زائران و مسافران نوروزی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه ۵۰ مبلغ اعزامی و ۸۵ روحانی مستقر در طرح آرامش بهاری حضور دارند، تصریح کرد: ۴۰ خیمه معرفت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری مازندران برپا شد که فعالیت‌های فرهنگی در آن به اجرا در آمده است.

حیدری از وجود ۷۰۰ سوئیت، زائرسرا و اتاق در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران خبر داد و گفت: اکثر این‌ها جزو زائرسرا هستند که در طول سال به خصوص ایام نوروز زائران و مسافران در آن اسکان می‌یابند.

وی با بیان اینکه از ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین امسال ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر به زیارت آستان مقدس امامزادگان مازندران تشرف یافتند، افزود: در همین مدت حدود ۵ هزار نفر در سوئیت‌ها، زائرسراها و اتاق‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: در مراسم لحظه تحویل سال‌نو حدود ۸۰۰ هزار نفر در جوار آستان مقدس امامزادگان مازندران حضور یافتند.

حیدری خاطرنشان کرد: در هفته ابتدایی سال جدید با توجه به برودت هوا و دستور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر فراهم کردن اسکان مسافران در بقاع متبرکه و مساجد، تمامی اماکن مذهبی بین راهی استان آماده اسکان مسافران نوروزی بودند.

وی عنوان کرد: برای روز طبیعت نیز تمامی اماکن مذهبی که در فضای جنگلی قرار دارند و یا دارای فضای مناسب هستند، آماده پذیرایی و استقبال از مسافران و زائران هستند و از مسافران درخواست می‌شود در محیط‌های جنگلی بقاع متبرکه که اقدام به روش کردن آتش کردند، پس از پایان سفر حتما از خاموش شدن آتش اطمینان حاصل کنند./فارس

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.